Hvem er Ninna
Jeg motiveres af at se mennesker og projekter vokse og skabe værdifulde samspil. Jeg ser muligheder og er nysgerrig på alle aspekter og områder af forretning.
Det driver mig
Mennesker er kernen i enhver virksomhed, de er den vigtigste ressource. Jeg brænder for at hjælpe visionære mennesker i virksomheder, hvor man er forandringsparate og hvor menneskelige ressourcer vægtes højt. Virksomheder hvor man prioriterer udvikling af medarbejdernes personlige og faglige kompetencer for medarbejdernes skyld og fordi det samtidig udvikler virksomheden.
Jeg motiveres af at se mennesker og projekter vokse og værdifulde samspil opstå og udvikle sig.
Jeg ser muligheder og er nysgerrig på alle aspekter og områder af forretning. Samtidig er jeg optaget af at finde holdbare, langsigtede løsninger og har stor respekt for den tid det tager at indføre nye vaner og rutiner.
Min mission med Marketing Mindful
Jeg ønsker at være med til at skubbe til den traditionelle måde at arbejde på. Jeg tror på, at det er kombinationen af menneskers forskellige personligheder og fagligheder, der gør den store forskel for en virksomhed. Jeg oplever, at små og mellemstore virksomhed får stor værdi af at alliere sig med specialister og konsulenter. De mennesker der udgør virksomhedens faste team har brug for input, viden og nye øjne, som kan være med til at flytte dem og virksomheden, når der sker forandringer eller opstår nye muligheder.
Jeg har igennem de seneste år set, uudnyttede marketingmuligheder hos rigtig mange SMV’er. Det ærgrer mig, at så mange gode historier ikke bliver fortalt. Jeg ser mange prioritere annoncering frem for det langsigtede arbejde med at opbygge virksomheds brand. Det er ærgerligt, for det er netop her, der ligger så mange muligheder for at skabe tætte relationer med kunder og samarbejdspartnere. Derfor opstod Marketing Mindful og min vision om at være med til at bane vej til mere diversitet og mange flere værdiskabende bestyrelser og advisory boards i danske SMV’er.
Hvorfor mig?
Jeg er iværksætter, fordi jeg ikke kan lade være. Mit arbejde og mine interesser overlapper hinanden. Passionen og energien skal være til stedet for at drive værket til hver en tid. Det betyder, at der skal være plads til udvikling, uddannelse og mentale pauser. Jeg har på den måde en holistisk livsfilosofi. Der skal være sammenhæng mellem de ting jeg gør, det skal være holdbart på den lange bane og give værdi.
Det er også den måde jeg arbejde som konsulent og rådgiver. Jeg hjælper virksomheder med at arbejde strategisk med deres kommunikation og marketing, så der skabes sammenhæng og synergi, der giver resultater på den lange bane. Det mener jeg er en mere bæredygtig måde for en virksomhed at arbejde på.
Digitalisering og netværk
Jeg er nysgerrig på, hvordan vi skaber vækst og arbejder innovativt i en god kombination af digital og fysisk tilstedeværelse. Hvordan vi kan optimerer tid, ressourcer og vores muligheder som virksomhed, når vi er digitale. Men at vi som mennesker samtidig får opfyldt vores naturlige behov for nærvær, socialisering og fysisk tilstedeværelse med andre mennesker. Så er der også et praktisk aspekt i at være fysisk til stede.
Jeg ønsker at være medskaber og udbygge værdifulde iværksætter- og erhvervsnetværk i Horsens, hvor jeg bor og på tværs af landet.
Gennem netværk søger jeg selv viden og dygtiggør mig løbende indenfor mine fagområder -kommunikation, marketing og salg. Så jeg kan bringe (ny) viden til de virksomheder, som jeg indgår et samarbejde med.
Min baggrund og erfaring
Jeg er en uddannet Cand. Ling. Merc. med profilen Fransk, International Markedskommunikation og PR fra Aarhus Universitet (BSS) i 2010. Jeg er opvokset på Fyn i en familie af iværksættere. I løbet af min karriere har jeg arbejdet i salgsafdelinger, haft kundekontakt og arbejdet med en bred palette af salgs- og marketingopgaver. I samspil med ledelse, bureauer og leverandører, har jeg øget virksomhedens synlighed og brandværdi ved at skabe en klar retning i kommunikationen og markedsføringen. Det skabte resultater på bundlinjen både på den korte og lange bane.
Samarbejde
Når du indgår et samarbejde med mig, er min vigtigste opgave at skabe værdi for jer. Første skridt er derfor at lære dig og din virksomhed at kende. Hvor I er på vej hen og hvad der er jeres ønsker og behov. Derfor tilbyder jeg altid en uforpligtende, indledende samtale, hvor vi taler om jeres nuværende aktiviteter og afstemmer jeres behov.
Jeg spiller andre gode og kobler mennesker sammen, fordi jeg simpelthen ikke kan lade være.
Jeg ser mig selv i rådgiverrollen som en medskaber og medspiller på jeres virksomheds hold, der brænder for at skabe resultater sammen med jer.
Er du klar til at få lagt en plan?
Vil du vide mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig med at få et bedre udbytte af din virksomheds markedsføring?